piątek, 18 listopada 2011

Versace for H&M






W czwartek do sklepów weszła kolekcja Versace. Na tą okazję wybrałam się razem z mamą do warszawskich Złotych Tarasów. Na zdjęciu poniżej wszystko już przygotowane, zaraz otworzą sklep i zacznie się wyścig szczurów. Tylko 15 minut na zakupy w strefie tej kolekcji i można wziąć tylko jedną rzecz z danego modelu. Na szczęście nam też udało się upolować co nie co, ale o tym w kolejnym poście. Choć styl Donatelli zawsze wydawał mi się przelukrowany i kiczowaty, to jednak niektóre rzeczy były naprawdę bardzo fajne np. skórzane kórtki, czarne spódnice.


Muffinki na osłodzenie i umilenie czasu wyczekiwania w kolejce . . .


Zakupoholiczki w swoim żywiole . . .


Po zakupach czas na kawę i dobrą lekturę . . .


Obkupione i szczęśliwe wracamy do domu . . .



Mój czwartkowy strój to :

Marynarka-Jacqueline Riu
Koszula-River Island
spodnie-Vintage
Buty-Heavy Duty

11 komentarzy:

  1. jestem ciekawa co wybrałaś z tej kolekcji

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow you are soooo lucky! Wish we had H&M in Australia.

    Your blog is great. I like your style. I think you'll like my blog.

    Want to follow each other?

    http://sophlife.blogspot.com/

    Xox Soph

    OdpowiedzUsuń
  3. Love the Campaign for h&m!
    please check out my blog if you have time
    thanks
    ~Sarah
    www.sarahfashionista.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. czekam na post ze zdjęciami tego, co kupiłaś;)

    OdpowiedzUsuń
  5. hoho proszę proszę ja chyba nie będę miała zaszczytu kupna niczego z tej kolekcji, bo z tego co czytałam nie zaszczyci ona swoją obecnością Łodzi, coż trudno. Gratuluję tych zakupów i chętnie Cię w czymś takim szybko zobaczę :) jestem cholernie ciekawa co tak kolekcja wniesie do polskiej mody ulicznej :D

    zapraszam do mnie : http://fashionforeverybody.bloog.pl/ :)

    OdpowiedzUsuń
  6. congratulations on your purchases!!! even the shopping bags are works of art :))

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie tu u ciebie ;)
    zapraszam do mnie ;)
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  8. So nice!
    I will see what you have shopping!
    nice bags!
    x

    OdpowiedzUsuń
  9. Great blog. Thanks for visiting mine and commenting :)

    http://thetinycloset.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. widzę, że zakupy udane, ta kolekcja nie za bardzo do mnie przemawia po przez swą kiczowatość, jednak co do kurtek i niektórych modeli sukienek- zgodzę się :) super

    OdpowiedzUsuń